Katalogi Rzeszów

Pomimo stale rozwijającego się marketingu internetowego nadal bardzo ważnym elementem komunikacji z klientem jest marketing bezpośredni. Konsumenci przesyceni internetowym przekazem szukają możliwości nawiązania kontaktu bezpośredniego ze sprzedawcą. Jedną z szans na nawiązanie pozytywnych relacji i skutecznej prezentacji produktów lub usług jest katalog reklamowy w wersji drukowanej! Warto jednak podkreślić, że pomimo przychylności klientów do katalogów reklamowych to ich oczekiwania względem tej formy promocji są zdecydowanie na wyższym poziomie niż kiedyś. Konsument, jeśli decyduje się na przegląd katalogów reklamowych, oczekuje bardzo wysokiej jakości, zarówno pod względem wizualnym, jak i pod względem jakości wydruku, ale także prezentacji produktów. Firmy decydujące się na druk katalogu reklamowego potrzebują najczęściej kompleksowej obsługi uwzględniającej realizację strategii marketingowej firmy, do której niezbędny jest wydruku ulotek, broszur, gadżetów, roll-upów, banerów, elementów identyfikacji wizualnej takich jak etykiety, torby czy teczki na dokumenty. Kluczowym elementem gwarantującym sukces jest wybór drukarni, która posiada odpowiednie zaplecze sprzętowe oraz zespół pracowników z dużym doświadczeniem i zrealizuje zamówienie na najwyższym poziomie.

Katalog reklamowy który sprzedaje!

Projektowanie katalogów firmowych oraz druk to specjalność Brand Promotion. Zespół grafików pracuje z klientem od początku zlecenia, gromadząc niezbędny materiał, omawiając każdy szczegół, z uwzględniłem indywidualnych potrzeb i strategii marketingowej firmy. W ofercie dostępne są katalogi w różnych wymiarach, z różnymi oprawami folderów, z możliwością wyboru papieru, rodzaju laminatu lub w przypadku katalogów premium z możliwością dodatkowego wzbogacenia specjalnymi tłoczeniami czy lakierami. Przy projektowaniu katalogu reklamowego do druku uwzględniane są wszystkie niezbędne aspekty, które są kluczowe dla klienta. W dobrym katalogu, który powinien być przejrzysty, w przyjemnej kolorystyce, nie może zabraknąć kluczowych informacji o firmie, podziału na kategorie i opisu produktów lub usług opatrzonych doskonałej jakości zdjęciami. To wszystko sprawia, że pomimo klasycznej formy reklamy klient czuje się doceniony i wyróżniony, otrzymując katalog reklamowy.